МОДЕРНІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ФУНКЦІЙ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ У НІДЕРЛАНДАХ

Бойченко К. В. (2012) МОДЕРНІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ФУНКЦІЙ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ У НІДЕРЛАНДАХ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). С. 93–97.

[img]
Preview
Текст
Download (256kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено аналіз основних стилів та функцій менеджерів шкіл, виділено основні якості особистості, функції, компетенції керівника голландської освітньої установи. Визначено сутність понять ''менеджер в освіті", ''управління'', ''керівництво''. Здійснено аналіз особливостей управління голландськими школами, проаналізовано філософію однієї зі шкіл в Нідерландах. Проаналізовано результати анкетування, проведеного під час відвідування однієї із голландських шкіл. Виділено чотири фактори, через які управління школою вважається нелегкою справою. Надано рекомендації, яким має слідувати успішний директор.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 19 Лют 2013 11:49
Оновлення: 15 Серп 2015 03:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9190

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу