Бойченко К. В. (2012) МОДЕРНІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ФУНКЦІЙ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ У НІДЕРЛАНДАХ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 93–97.
17.pdf
Завантажити (256kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено аналіз основних стилів та функцій менеджерів шкіл, виділено основні якості особистості, функції, компетенції керівника голландської освітньої установи. Визначено сутність понять ''менеджер в освіті", ''управління'', ''керівництво''. Здійснено аналіз особливостей управління голландськими школами, проаналізовано філософію однієї зі шкіл в Нідерландах. Проаналізовано результати анкетування, проведеного під час відвідування однієї із голландських шкіл. Виділено чотири фактори, через які управління школою вважається нелегкою справою. Надано рекомендації, яким має слідувати успішний директор.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 19 Лют 2013 11:49 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9190 |
ДСТУ 8302:2015: | Бойченко К. В. МОДЕРНІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ФУНКЦІЙ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ У НІДЕРЛАНДАХ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 93–97. |