Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах

Топачевський С. К. (2010) Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (896). С. 130–136.

[img]
Preview
Текст
Download (275kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються номінативні групи як засіб етикетизації рекламного дискурсу. Етикетний потенціал номінативних груп проявляється у скороченні плану вираження при збереженні плану змісту, що спрощує подання рекламної інформації і полегшує для адресата сприйняття повідомлення. Номінативні групи розглядаються як семантично ємні синтаксичні побудови, які взаємодіють з вербальними і невербальними елементами рекламного повідомлення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: етикетизація, компресованість, номінативна група, рекламне повідомлення
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 20 Лют 2013 10:03
Оновлення: 15 Серп 2015 03:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9208

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу