Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах

Топачевський, С. К. (2010) Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (896). с. 130-136.

[img]
Перегляд
Text
Download (275kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються номінативні групи як засіб етикетизації рекламного дискурсу. Етикетний потенціал номінативних груп проявляється у скороченні плану вираження при збереженні плану змісту, що спрощує подання рекламної інформації і полегшує для адресата сприйняття повідомлення. Номінативні групи розглядаються як семантично ємні синтаксичні побудови, які взаємодіють з вербальними і невербальними елементами рекламного повідомлення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: етикетизація, компресованість, номінативна група, рекламне повідомлення
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 20 Лют 2013 10:03
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9208

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу