Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами

Топачевський С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). С. 134–138.

[img]
Preview
Текст
Download (311kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості складних речень у рекламних текстах з точки зору функціонально-комунікативної категорії етикетизації, виявлено характеристики, які оптимізують сприйняття інформації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 20 Лют 2013 10:04
Оновлення: 15 Серп 2015 03:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9209

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу