Топачевський С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). С. 134–138.
|
Текст
Download (311kB) | Preview |
Анотація
У статті розглянуто особливості складних речень у рекламних текстах з точки зору функціонально-комунікативної категорії етикетизації, виявлено характеристики, які оптимізують сприйняття інформації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 20 Лют 2013 10:04 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9209 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |