Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами

Топачевський, С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). с. 134-138.

[img]
Перегляд
Text
Download (311kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто особливості складних речень у рекламних текстах з точки зору функціонально-комунікативної категорії етикетизації, виявлено характеристики, які оптимізують сприйняття інформації.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 20 Лют 2013 10:04
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9209

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу