Топачевський, С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). с. 134-138.
|
Text
Download (311kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуто особливості складних речень у рекламних текстах з точки зору функціонально-комунікативної категорії етикетизації, виявлено характеристики, які оптимізують сприйняття інформації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 20 Лют 2013 10:04 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 03:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9209 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |