Комарницька, В. А.
(2012)
ПСИХОЛОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65).
с. 136-140.
Опис
Статтю присвячено визначенню поняття ''готовність'' старшокласників до вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі. Мета статті полягає у розкритті психологічних компонентів формування англомовленнєвої готовності учнів до продовження іншомовної освіти у ВНЗ. Відповідно до психологічних особливостей старшокласників і сутності процесу іншомовленнєвої діяльності виокремлено п’ять психологічних компонентів, вираженість яких є показником достатнього рівня готовності майбутніх студентів до навчальної іншомовленнєвої діяльності. Зазначено, що кожен компонент передбачає відповідні вміння, сформованість яких є необхідною умовою для вивчення англійської мови в освітньому середовищі ВНЗ.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |