Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Комарницька В. А. (2012) ПСИХОЛОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 136–140.

[thumbnail of 26ts.pdf]
Preview
Текст
26ts.pdf

Завантажити (261kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено визначенню поняття ''готовність'' старшокласників до вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі. Мета статті полягає у розкритті психологічних компонентів формування англомовленнєвої готовності учнів до продовження іншомовної освіти у ВНЗ. Відповідно до психологічних особливостей старшокласників і сутності процесу іншомовленнєвої діяльності виокремлено п’ять психологічних компонентів, вираженість яких є показником достатнього рівня готовності майбутніх студентів до навчальної іншомовленнєвої діяльності. Зазначено, що кожен компонент передбачає відповідні вміння, сформованість яких є необхідною умовою для вивчення англійської мови в освітньому середовищі ВНЗ.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 20 Лют 2013 13:20
Оновлення: 15 Серп 2015 03:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9213
ДСТУ 8302:2015: Комарницька В. А. ПСИХОЛОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 136–140.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу