ПЕРІОДИЗАЦІЯ СТАНОВЛЕННЯ Й РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРЕСИ ХХ СТОЛІТТЯ ЯК ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Лобода С. М. (2012) ПЕРІОДИЗАЦІЯ СТАНОВЛЕННЯ Й РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРЕСИ ХХ СТОЛІТТЯ ЯК ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). С. 41–47.

[img]
Preview
Текст
Download (292kB) | Preview

Анотація

Обґрунтовано в контексті суспільних і педагогічних детермінант періодизацію розвитку української педагогічної періодичної преси у ХХ столітті. Висвітлено зміст, напрями, специфіку проблеми педагогічної творчості вчителя в різних періодах розвитку педагогічної преси, ураховуючи провідні ідеї української освіти досліджуваного хронологічного проміжку. Визначено, що вивчення української педагогічної періодичної преси й педагогічної публіцистики дає можливість використовувати історичну спадщину у формуванні творчої особистості педагога в умовах сучасного вищого навчального закладу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 11 Бер 2013 15:10
Оновлення: 15 Серп 2015 03:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9276

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу