ПЕРІОДИЗАЦІЯ СТАНОВЛЕННЯ Й РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРЕСИ ХХ СТОЛІТТЯ ЯК ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Лобода, С. М. (2012) ПЕРІОДИЗАЦІЯ СТАНОВЛЕННЯ Й РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРЕСИ ХХ СТОЛІТТЯ ЯК ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 41-47.

[img]
Перегляд
Text
Download (292kB) | Перегляд

Опис

Обґрунтовано в контексті суспільних і педагогічних детермінант періодизацію розвитку української педагогічної періодичної преси у ХХ столітті. Висвітлено зміст, напрями, специфіку проблеми педагогічної творчості вчителя в різних періодах розвитку педагогічної преси, ураховуючи провідні ідеї української освіти досліджуваного хронологічного проміжку. Визначено, що вивчення української педагогічної періодичної преси й педагогічної публіцистики дає можливість використовувати історичну спадщину у формуванні творчої особистості педагога в умовах сучасного вищого навчального закладу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 11 Бер 2013 15:10
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9276

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу