КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ

Семенець, С. П. (2012) КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). pp. 48-51.

[img]
Preview
Text
Download (295kB) | Preview

Abstract

У статті підбито підсумки роботи в ході розв’язання проблеми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики, розкрито концептуальні засади дослідження, представлено теоретичні та практичні результати наукового пошуку, а також визначено педагогічні проблеми, що потребують подальшого вивчення. Результати досліджень віднесено до чотирьох груп: концептуально-теоретичної, методично-змістової, методично-процесуальної, експериментально-практичної. На основі системного аналізу розроблено концептуальну модель розвивальної професійно-педагогічної освіти, реалізовану на рівні професійно-освітньої, педагогічної, дидактичної та методичної систем.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 11 Mar 2013 15:10
Last Modified: 03 Oct 2016 09:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9277

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics