Семенець, С. П.
(2012)
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66).
с. 48-51.
Опис
У статті підбито підсумки роботи в ході розв’язання проблеми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики, розкрито концептуальні засади дослідження, представлено теоретичні та практичні результати наукового пошуку, а також визначено педагогічні проблеми, що потребують подальшого вивчення. Результати досліджень віднесено до чотирьох груп: концептуально-теоретичної, методично-змістової, методично-процесуальної, експериментально-практичної. На основі системного аналізу розроблено концептуальну модель розвивальної професійно-педагогічної освіти, реалізовану на рівні професійно-освітньої, педагогічної, дидактичної та методичної систем.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |