Середньовічний університет: мистецтво педагогічної дії

Сидорчук, Н. Г. (2012) Середньовічний університет: мистецтво педагогічної дії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 123-126.

[img]
Перегляд
Text
Download (268kB) | Перегляд

Опис

У статті на основі загальної характеристики університетської освіти як соціально-культурного явища середньовічної Європи розглянуто механізми становлення професійно-педагогічної діяльності як особливого мистецтва педагогічної дії. Зроблено висновок про те, що організаційні умови діяльності середньовічних університетів забезпечували підготовку вчительських кадрів невербальним шляхом: через систему невербальних знань, безпосередньої участі у практичній педагогічній діяльності під керівництвом наставника, залучення студентів до педагогічної діяльності у межах отримання наукового ступеня.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 12 Бер 2013 13:58
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9296

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу