Сидорчук Н. Г. (2012) Середньовічний університет: мистецтво педагогічної дії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 123–126.
27s.pdf
Завантажити (268kB) | Preview
Анотація
У статті на основі загальної характеристики університетської освіти як соціально-культурного явища середньовічної Європи розглянуто механізми становлення професійно-педагогічної діяльності як особливого мистецтва педагогічної дії. Зроблено висновок про те, що організаційні умови діяльності середньовічних університетів забезпечували підготовку вчительських кадрів невербальним шляхом: через систему невербальних знань, безпосередньої участі у практичній педагогічній діяльності під керівництвом наставника, залучення студентів до педагогічної діяльності у межах отримання наукового ступеня.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 12 Бер 2013 13:58 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9296 |
ДСТУ 8302:2015: | Сидорчук Н. Г. Середньовічний університет: мистецтво педагогічної дії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 123–126. |