Середньовічний університет: мистецтво педагогічної дії

Сидорчук, Н. Г. (2012) Середньовічний університет: мистецтво педагогічної дії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). pp. 123-126.

[img]
Preview
Text
Download (268kB) | Preview

Abstract

У статті на основі загальної характеристики університетської освіти як соціально-культурного явища середньовічної Європи розглянуто механізми становлення професійно-педагогічної діяльності як особливого мистецтва педагогічної дії. Зроблено висновок про те, що організаційні умови діяльності середньовічних університетів забезпечували підготовку вчительських кадрів невербальним шляхом: через систему невербальних знань, безпосередньої участі у практичній педагогічній діяльності під керівництвом наставника, залучення студентів до педагогічної діяльності у межах отримання наукового ступеня.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 12 Mar 2013 13:58
Last Modified: 15 Aug 2015 03:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9296

Actions (login required)

View Item View Item