Середньовічний університет: мистецтво педагогічної дії

Сидорчук Н. Г. (2012) Середньовічний університет: мистецтво педагогічної дії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). С. 123–126.

[img]
Preview
Текст
Download (268kB) | Preview

Анотація

У статті на основі загальної характеристики університетської освіти як соціально-культурного явища середньовічної Європи розглянуто механізми становлення професійно-педагогічної діяльності як особливого мистецтва педагогічної дії. Зроблено висновок про те, що організаційні умови діяльності середньовічних університетів забезпечували підготовку вчительських кадрів невербальним шляхом: через систему невербальних знань, безпосередньої участі у практичній педагогічній діяльності під керівництвом наставника, залучення студентів до педагогічної діяльності у межах отримання наукового ступеня.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 12 Бер 2013 13:58
Оновлення: 15 Серп 2015 03:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9296

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу