Навчально-математична діяльність як основа розвитку математичних здібностей у старшокласників

Семенець Л. М. (2011) Навчально-математична діяльність як основа розвитку математичних здібностей у старшокласників. Науковий вісник Чернівецького університету Педагогіка та психологія (589). С. 166–171.

[img]
Preview
Текст
Download (493kB) | Preview

Анотація

Мета статті - з огляду на діяльніший підхід розкрити специфіку розвитку математичних здібностей у старшокласників, розробити та обгрунтувати концепцію моделі навчально-математичної діяльності

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: математичні здібності, навчальна діяльність
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата подачі: 08 Груд 2014 12:30
Оновлення: 15 Серп 2015 10:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9313

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу