Семенець Л. М. (2011) Навчально-математична діяльність як основа розвитку математичних здібностей у старшокласників. Науковий вісник Чернівецького університету Педагогіка та психологія. № 589. С. 166–171.
Preview
Навчально_математична_діяльність.pdf
Завантажити (493kB) | Preview
Анотація
Мета статті - з огляду на діяльніший підхід розкрити специфіку розвитку математичних здібностей у старшокласників, розробити та обгрунтувати концепцію моделі навчально-математичної діяльності
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | математичні здібності, навчальна діяльність |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 08 Груд 2014 12:30 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9313 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець Л. М. Навчально-математична діяльність як основа розвитку математичних здібностей у старшокласників. Науковий вісник Чернівецького університету Педагогіка та психологія. 2011. № 589. С. 166–171. |