Прилуцька, Н. С. (2009) Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математики. Інформаційні технології і засоби навчання, 10 (2). ISSN 2076-8184
|
Text
Download (156kB) | Перегляд |
Офіційний URL: http://journal.iitta.gov.ua/
Опис
У статті розглянуто особливості використання нових інформаційних технологій у навчанні майбутніх учителів математики, які допомагають розвинути необхідні практичні навички, збільшують інтерес до навчального матеріалу, дозволяють зробити навчальний процес ефективним та індивідуалізованим. Розкрито поняття інформаційної та інформаційно-технологічної компетентностей, висвітлено теоретичні аспекти їх формування.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології, компетентність, інформаційна компетентність, інформаційно-технологічна компетентність |
Теми: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | Наталія Прилуцька |
Дата внесення: | 09 Квіт 2013 09:54 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 03:58 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9426 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |