Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математики

Прилуцька, Н. С. (2009) Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математики. Інформаційні технології і засоби навчання, 10 (2). ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Text
Download (156kB) | Preview
Official URL: http://journal.iitta.gov.ua/

Abstract

У статті розглянуто особливості використання нових інформаційних технологій у навчанні майбутніх учителів математики, які допомагають розвинути необхідні практичні навички, збільшують інтерес до навчального матеріалу, дозволяють зробити навчальний процес ефективним та індивідуалізованим. Розкрито поняття інформаційної та інформаційно-технологічної компетентностей, висвітлено теоретичні аспекти їх формування.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інформаційно-комунікаційні технології, компетентність, інформаційна компетентність, інформаційно-технологічна компетентність
Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Наталія Прилуцька
Date Deposited: 09 Apr 2013 09:54
Last Modified: 15 Aug 2015 03:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9426

Actions (login required)

View Item View Item