ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Лихвар, В. Д. (2013) ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 53-57. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (272kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено проблемі розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів у процесі образотворчої діяльності. Представлено експериментально перевірену організаційно-педагогічну модель розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів як системи в єдності біоенергетичної, психоенергетичної, інтелектуально-інформаційної та мотиваційно-діяльнісної складових художньо-творчого потенціалу молодших школярів у структурі навчально-виховного процесу початкової школи.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 04 Jun 2013 13:13
Last Modified: 15 Aug 2015 04:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9557

Actions (login required)

View Item View Item