Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності

Музика О. Л., Гавриловська К. П., Тичина І. М., Майстренко Т. М., Весельська А. Л., Оснадчук Ю. О. (2013) Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 58–64. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (286kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано систему надання ціннісної підтримки студентам із низьким рівнем академічної успішності. У структурі ціннісної підтримки виділено такі компоненти, як організаційно-педагогічні заходи (створення мотивуючого ціннісно-інформаційного простору за допомогою СУНП ''Універсум'', інтернет-ресурсів і соціальних мереж, використання переваг кредитно-модульної системи навчання, впровадження практикумів за вибором студентів, вдосконалення методів виховної роботи кураторів) і психологічні впливи (адаптаційні тренінги, професійно-орієнтовані завдання і поцінування досягнень).

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Черв 2013 13:17
Оновлення: 15 Серп 2015 04:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9558

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу