Музика О. Л., Гавриловська К. П., Тичина І. М., Майстренко Т. М., Весельська А. Л., Оснадчук Ю. О.
(2013)
Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67).
С. 58–64.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті проаналізовано систему надання ціннісної підтримки студентам із низьким рівнем академічної успішності. У структурі ціннісної підтримки виділено такі компоненти, як організаційно-педагогічні заходи (створення мотивуючого ціннісно-інформаційного простору за допомогою СУНП ''Універсум'', інтернет-ресурсів і соціальних мереж, використання переваг кредитно-модульної системи навчання,
впровадження практикумів за вибором студентів, вдосконалення методів виховної роботи кураторів) і психологічні впливи (адаптаційні тренінги, професійно-орієнтовані завдання і поцінування досягнень).
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |