Ткаченко, В. В.
(2013)
ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО
НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67).
с. 95-98.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті досліджено питання розробки комплексу базових категорій і понять концепції особистісно
орієнтованого підходу у навчанні студентів-соціологів, а також характеристики змісту даних категорій і
понять. Виявлено, що в результаті взаємодії з освітнім середовищем, студент набуває досвід, рефлексивно
трансформований ним в знання. Визначено, що основними відмінностями "знаннєвого" продукту студента є
засвоєні ним засоби діяльності, розуміння сенсу досліджуваного ним середовища
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |