Ткаченко В. В. (2013) ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 95–98. ISSN 2076-6173.
Preview
20.pdf
Завантажити (238kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено питання розробки комплексу базових категорій і понять концепції особистісно
орієнтованого підходу у навчанні студентів-соціологів, а також характеристики змісту даних категорій і
понять. Виявлено, що в результаті взаємодії з освітнім середовищем, студент набуває досвід, рефлексивно
трансформований ним в знання. Визначено, що основними відмінностями "знаннєвого" продукту студента є
засвоєні ним засоби діяльності, розуміння сенсу досліджуваного ним середовища
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Черв 2013 12:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9565 |
ДСТУ 8302:2015: | Ткаченко В. В. ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 95–98. |