Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ

Ткаченко В. В. (2013) ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 95–98. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 20.pdf]
Preview
Текст
20.pdf

Завантажити (238kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено питання розробки комплексу базових категорій і понять концепції особистісно
орієнтованого підходу у навчанні студентів-соціологів, а також характеристики змісту даних категорій і
понять. Виявлено, що в результаті взаємодії з освітнім середовищем, студент набуває досвід, рефлексивно
трансформований ним в знання. Визначено, що основними відмінностями "знаннєвого" продукту студента є
засвоєні ним засоби діяльності, розуміння сенсу досліджуваного ним середовища

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 05 Черв 2013 12:19
Оновлення: 15 Серп 2015 04:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9565
ДСТУ 8302:2015: Ткаченко В. В. ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 95–98.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу