Ващук, О. В.
(2013)
ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА УМОВ
УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ОБДАРОВАНОСТІ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67).
с. 108-113.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті зроблено спроби розмежувати поняття ''академічна та інтелектуальна обдарованість''.
Виокремлено ознаки прояву академічної обдарованості. На основі вивчення обдарованих учнів, що досягли
видатних результатів порівняно з однолітками, проаналізовано психолого-педагогічні умови розвитку
академічної обдарованості старшокласників, організаційні форми та методи роботи з даною категорією
школярів, їх бачення сучасної школи. Вказано, що обдаровані старшокласники можуть досягнути значних
успіхів при реалізації власних здібностей до навчання на високому рівні складності за умови підтримки і
допомоги з боку психолого-педагогічного колективу навчального закладу.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |