ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА УМОВ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ОБДАРОВАНОСТІ

Ващук О. В. (2013) ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА УМОВ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ОБДАРОВАНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 108–113. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (265kB) | Preview

Анотація

У статті зроблено спроби розмежувати поняття ''академічна та інтелектуальна обдарованість''. Виокремлено ознаки прояву академічної обдарованості. На основі вивчення обдарованих учнів, що досягли видатних результатів порівняно з однолітками, проаналізовано психолого-педагогічні умови розвитку академічної обдарованості старшокласників, організаційні форми та методи роботи з даною категорією школярів, їх бачення сучасної школи. Вказано, що обдаровані старшокласники можуть досягнути значних успіхів при реалізації власних здібностей до навчання на високому рівні складності за умови підтримки і допомоги з боку психолого-педагогічного колективу навчального закладу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 05 Черв 2013 12:27
Оновлення: 15 Серп 2015 04:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9568

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу