ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА УМОВ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ОБДАРОВАНОСТІ

Ващук, О. В. (2013) ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА УМОВ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ОБДАРОВАНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 108-113. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (265kB) | Перегляд

Опис

У статті зроблено спроби розмежувати поняття ''академічна та інтелектуальна обдарованість''. Виокремлено ознаки прояву академічної обдарованості. На основі вивчення обдарованих учнів, що досягли видатних результатів порівняно з однолітками, проаналізовано психолого-педагогічні умови розвитку академічної обдарованості старшокласників, організаційні форми та методи роботи з даною категорією школярів, їх бачення сучасної школи. Вказано, що обдаровані старшокласники можуть досягнути значних успіхів при реалізації власних здібностей до навчання на високому рівні складності за умови підтримки і допомоги з боку психолого-педагогічного колективу навчального закладу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 05 Черв 2013 12:27
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9568

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу