ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Нацюк М. Б. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 151–156. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (286kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови в процесі читання художньої літератури. Зокрема звернено увагу на питання впливу культури на сприйняття людиною світу; визначення бар’єрів опосередкованого міжкультурного спілкування, таких як етноцентризм і стереотипи; розуміння тексту, написаного іноземною мовою.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 06 Черв 2013 10:53
Оновлення: 15 Серп 2015 04:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9578

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу