Нацюк, М. Б.
(2013)
ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ
ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67).
с. 151-156.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті досліджено психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у
майбутніх учителів іноземної мови в процесі читання художньої літератури. Зокрема звернено увагу на
питання впливу культури на сприйняття людиною світу; визначення бар’єрів опосередкованого
міжкультурного спілкування, таких як етноцентризм і стереотипи; розуміння тексту, написаного
іноземною мовою.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |