ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Нацюк, М. Б. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 151-156. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (286kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджено психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови в процесі читання художньої літератури. Зокрема звернено увагу на питання впливу культури на сприйняття людиною світу; визначення бар’єрів опосередкованого міжкультурного спілкування, таких як етноцентризм і стереотипи; розуміння тексту, написаного іноземною мовою.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 06 Черв 2013 10:53
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9578

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу