Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Нацюк М. Б. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 151–156. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 32.pdf]
Preview
Текст
32.pdf

Завантажити (286kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у
майбутніх учителів іноземної мови в процесі читання художньої літератури. Зокрема звернено увагу на
питання впливу культури на сприйняття людиною світу; визначення бар’єрів опосередкованого
міжкультурного спілкування, таких як етноцентризм і стереотипи; розуміння тексту, написаного
іноземною мовою.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 06 Черв 2013 10:53
Оновлення: 15 Серп 2015 04:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9578
ДСТУ 8302:2015: Нацюк М. Б. ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 151–156.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу