Нацюк М. Б. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 151–156. ISSN 2076-6173.
Preview
32.pdf
Завантажити (286kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у
майбутніх учителів іноземної мови в процесі читання художньої літератури. Зокрема звернено увагу на
питання впливу культури на сприйняття людиною світу; визначення бар’єрів опосередкованого
міжкультурного спілкування, таких як етноцентризм і стереотипи; розуміння тексту, написаного
іноземною мовою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Черв 2013 10:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9578 |
ДСТУ 8302:2015: | Нацюк М. Б. ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 151–156. |