Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX.

Білюк І. Л. (2012) Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX. 10. Лінгвістика XXI століття: нові дослідження і перспективи гол. ред. А.Д. Бєлова. С. 60–67.

[img]
Preview
Текст
Download (540kB) | Preview

Анотація

У статті на матеріалі освітлення подій Олімпіади XXX розглянуто явище візуальної репрезентації як ефективного способу висвітлення міжнародних подій.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: візуальний елемент, емблема (лого), графічне зображення
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 02 Вер 2013 10:53
Оновлення: 15 Серп 2015 04:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9611

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу