Будник, О. Б.
(2013)
ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ
ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69).
с. 66-69.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті висвітлено сутність етнічної соціалізації особистості у філософсько-культурологічному
контексті, обґрунтовано теоретичні засади її ефективності в професійній підготовці майбутнього
педагога. Визначено, що важливим орієнтиром у розвитку вітчизняної професійної освіти є принцип
культуровідповідності. Обґрунтовано, що результатом ефективності етнічної соціалізації
майбутнього педагога є рівень сформованості його етнокультурної компетентності, готовність до
етнічної соціалізації учнів у навчальному-виховному процесі школи.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |