ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ

Будник, О. Б. (2013) ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 66-69. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (270kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлено сутність етнічної соціалізації особистості у філософсько-культурологічному контексті, обґрунтовано теоретичні засади її ефективності в професійній підготовці майбутнього педагога. Визначено, що важливим орієнтиром у розвитку вітчизняної професійної освіти є принцип культуровідповідності. Обґрунтовано, що результатом ефективності етнічної соціалізації майбутнього педагога є рівень сформованості його етнокультурної компетентності, готовність до етнічної соціалізації учнів у навчальному-виховному процесі школи.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 01 Жов 2013 11:58
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9755

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу