Ковальова С. М. (2013) Проблеми використання кейсів у професійній підготовці вчителя в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 93–96. ISSN 2076-6173.
Preview
18.pdf
Завантажити (246kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі використання кейсів на заняттях при викладанні педагогічних дисциплін у
професійній підготовці майбутніх учителів у вищих навчальних закладах України. Розглянуто і
проаналізовано труднощі, які класифіковано на певні групи щодо застосування кейс-методу, який
створює позитивну мотивацію для успішного засвоєння матеріалу та активності особистості.
Особливу увагу приділено напрямкам і детермінантам подолання труднощів у роботі з кейсами.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. | 
| Дата подачі: | 02 Жовт 2013 09:01 | 
| Оновлення: | 15 Серп 2015 07:28 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9762 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Ковальова С. М. Проблеми використання кейсів у професійній підготовці вчителя в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 93–96. | 


