Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ КЕЙСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ В УКРАЇНІ

Ковальова С. М. (2013) ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ КЕЙСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ В УКРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 93–96. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 18.pdf]
Preview
Текст
18.pdf

Завантажити (246kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі використання кейсів на заняттях при викладанні педагогічних дисциплін у
професійній підготовці майбутніх учителів у вищих навчальних закладах України. Розглянуто і
проаналізовано труднощі, які класифіковано на певні групи щодо застосування кейс-методу, який
створює позитивну мотивацію для успішного засвоєння матеріалу та активності особистості.
Особливу увагу приділено напрямкам і детермінантам подолання труднощів у роботі з кейсами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 06:01
Оновлення: 15 Серп 2015 04:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9762
ДСТУ 8302:2015: Ковальова С. М. ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ КЕЙСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ В УКРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 93–96.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу