Ковальова С. М. (2013) ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ КЕЙСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ В УКРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 93–96. ISSN 2076-6173.
Preview
18.pdf
Завантажити (246kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі використання кейсів на заняттях при викладанні педагогічних дисциплін у
професійній підготовці майбутніх учителів у вищих навчальних закладах України. Розглянуто і
проаналізовано труднощі, які класифіковано на певні групи щодо застосування кейс-методу, який
створює позитивну мотивацію для успішного засвоєння матеріалу та активності особистості.
Особливу увагу приділено напрямкам і детермінантам подолання труднощів у роботі з кейсами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 06:01 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9762 |
ДСТУ 8302:2015: | Ковальова С. М. ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ КЕЙСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ В УКРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 93–96. |