МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК

Іванова С. М. (2013) МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 171–179. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (403kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності наукових працівників у галузі педагогічних наук. Обґрунтовано та уточнено поняття "інформаційно- комунікаційна компетентність наукових працівників у галузі педагогічних наук" відповідно до змісту їхньої наукової діяльності. Запропоновано модель розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності наукових працівників у галузі педагогічних наук, яка базується на основних наукових підходах, що використовуються при навчанні дорослих, та складається з п’яти компонентів: цільового, змістового, технологічного, діагностичного, результативного.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 08:07
Оновлення: 15 Серп 2015 04:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9786

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу