Іванова, С. М.
(2013)
МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69).
с. 171-179.
ISSN 2076-6173
Опис
Статтю присвячено проблемі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності наукових
працівників у галузі педагогічних наук. Обґрунтовано та уточнено поняття "інформаційно-
комунікаційна компетентність наукових працівників у галузі педагогічних наук" відповідно до змісту
їхньої наукової діяльності. Запропоновано модель розвитку інформаційно-комунікаційної
компетентності наукових працівників у галузі педагогічних наук, яка базується на основних наукових
підходах, що використовуються при навчанні дорослих, та складається з п’яти компонентів: цільового,
змістового, технологічного, діагностичного, результативного.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |