ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА

Глазунова Л. О. (2013) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 207–211. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (255kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто педагогічні умови формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. Акцентовано увагу на ефективності навчання та виховання молоді на ґрунтовних знаннях з етнопедагогіки. Подано класифікацію засобів народознавства в навчально-виховному процесі за різними ознаками, визначено орієнтовні напрямки народознавчої роботи зі студентами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 09:48
Оновлення: 15 Серп 2015 04:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9793

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу