ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА

Глазунова, Л. О. (2013) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 207-211. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (255kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто педагогічні умови формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. Акцентовано увагу на ефективності навчання та виховання молоді на ґрунтовних знаннях з етнопедагогіки. Подано класифікацію засобів народознавства в навчально-виховному процесі за різними ознаками, визначено орієнтовні напрямки народознавчої роботи зі студентами.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 02 Жов 2013 09:48
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9793

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу