Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА

Глазунова Л. О. (2013) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 207–211. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 40.pdf]
Preview
Текст
40.pdf

Завантажити (255kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто педагогічні умови формування естетичної компетентності майбутнього
вчителя-філолога засобами народознавства. Акцентовано увагу на ефективності навчання та
виховання молоді на ґрунтовних знаннях з етнопедагогіки. Подано класифікацію засобів
народознавства в навчально-виховному процесі за різними ознаками, визначено орієнтовні напрямки
народознавчої роботи зі студентами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 09:48
Оновлення: 15 Серп 2015 04:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9793
ДСТУ 8302:2015: Глазунова Л. О. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 207–211.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу