ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ

Гаращук К. В. (2013) ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 260–264. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (318kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості англомовної реклами автомобілів як визначального фактора впливу на рівень їх продажу. Розкрито відмінності між термінами "інтонація" та "просодія" в англійській мові. Досліджено ритм, мелодику, тембр – невід’ємні складові просодичної організації реклами як важливого мотиваційного регулятора ринкового попиту. Установлено та проаналізовано закономірності формування просодії в рекламних роликах автомобілів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 13:00
Оновлення: 15 Серп 2015 04:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9806

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу