Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ

Гаращук К. В. (2013) ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 260–264. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 50.pdf]
Preview
Текст
50.pdf

Завантажити (318kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості англомовної реклами автомобілів як визначального фактора впливу
на рівень їх продажу. Розкрито відмінності між термінами "інтонація" та "просодія" в англійській
мові. Досліджено ритм, мелодику, тембр – невід’ємні складові просодичної організації реклами як
важливого мотиваційного регулятора ринкового попиту. Установлено та проаналізовано
закономірності формування просодії в рекламних роликах автомобілів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 13:00
Оновлення: 15 Серп 2015 04:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9806
ДСТУ 8302:2015: Гаращук К. В. ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 260–264.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу