Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ

Гаращук К. В. (2013) ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 260–264. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 50.pdf]
Preview
Текст
50.pdf

Завантажити (318kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості англомовної реклами автомобілів як визначального фактора впливу
на рівень їх продажу. Розкрито відмінності між термінами "інтонація" та "просодія" в англійській
мові. Досліджено ритм, мелодику, тембр – невід’ємні складові просодичної організації реклами як
важливого мотиваційного регулятора ринкового попиту. Установлено та проаналізовано
закономірності формування просодії в рекламних роликах автомобілів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 13:00
Оновлення: 15 Серп 2015 04:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9806

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу