ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ

Гаращук, К. В. (2013) ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 260-264. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (318kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості англомовної реклами автомобілів як визначального фактора впливу на рівень їх продажу. Розкрито відмінності між термінами "інтонація" та "просодія" в англійській мові. Досліджено ритм, мелодику, тембр – невід’ємні складові просодичної організації реклами як важливого мотиваційного регулятора ринкового попиту. Установлено та проаналізовано закономірності формування просодії в рекламних роликах автомобілів.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 02 Oct 2013 13:00
Last Modified: 15 Aug 2015 04:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9806

Actions (login required)

View Item View Item