Романчук, Н. О. (2013) ФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 45-50. ISSN 2076-6173
|
Text
Download (254kB) | Перегляд |
Опис
У статті проаналізовано пріоритети, сучасний стан та основні підходи до професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Доведено провідну роль спрямованості на особистісно орієнтоване навчання у процесі формування готовності майбутніх інженерів педагогів до реалізації особистісно орієнтованого навчання в професійно-технічних закладах освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 04 Жов 2013 07:32 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 04:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9838 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |