Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

Романчук Н. О. (2013) ФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 45–50. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
Текст
8.pdf

Завантажити (254kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано пріоритети, сучасний стан та основні підходи до професійної підготовки
майбутніх інженерів-педагогів. Доведено провідну роль спрямованості на особистісно орієнтоване
навчання у процесі формування готовності майбутніх інженерів педагогів до реалізації особистісно
орієнтованого навчання в професійно-технічних закладах освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Жовт 2013 07:32
Оновлення: 15 Серп 2015 04:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9838
ДСТУ 8302:2015: Романчук Н. О. ФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 70. С. 45–50.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу