Романчук Н. О. (2013) ФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 45–50. ISSN 2076-6173.
Preview
8.pdf
Завантажити (254kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано пріоритети, сучасний стан та основні підходи до професійної підготовки
майбутніх інженерів-педагогів. Доведено провідну роль спрямованості на особистісно орієнтоване
навчання у процесі формування готовності майбутніх інженерів педагогів до реалізації особистісно
орієнтованого навчання в професійно-технічних закладах освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Жовт 2013 07:32 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9838 |
ДСТУ 8302:2015: | Романчук Н. О. ФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 70. С. 45–50. |