МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Кубрак С. В. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). С. 93–97. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (284kB) | Preview

Анотація

У статті дидактично і теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю; проаналізовано сутність поняття ''професійний саморозвиток майбутнього вчителя-філолога''; подано авторський підхід щодо його структури та моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю засобами інформаційних технологій.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 07 Жовт 2013 08:00
Оновлення: 15 Серп 2015 04:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9848

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу