Кубрак, С. В. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 93-97. ISSN 2076-6173
|
Text
Download (284kB) | Перегляд |
Опис
У статті дидактично і теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю; проаналізовано сутність поняття ''професійний саморозвиток майбутнього вчителя-філолога''; подано авторський підхід щодо його структури та моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю засобами інформаційних технологій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 07 Жов 2013 08:00 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 04:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9848 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |