Паскаленко, В. В.
(2013)
ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ ДЛЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ
ОСВІТИ В КРАЇНІ В КІНЦІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
В ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦЯХ В. В. РЮМІНА.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70).
с. 98-103.
ISSN 2076-6173
Опис
Актуальність представленої статті полягає у розкритті проблеми педагогічної підготовки інженерів
для технічних закладів освіти в країні в кінці ХІХ – початку ХХ століття. Вирішення проблеми
педагогічної підготовки інженерів, які працювали викладачами в середніх технічних училищах
відповідала існуючій потребі загальної реформи народної освіти країни і технічної освіти зокрема. Дана
проблема розкривається в контексті історичної персоналії відомого педагога технічної освіти початку
ХХ століття Володимира Володимировича Рюміна. Автор статті представив на розгляд аналіз
В. В. Рюміна з вказаної проблеми. Висновки та пропозиції В. В. Рюміна з даної проблеми сприяли
реформуванню системи технічної освіти в країні на початку ХХ століття. Варто підкреслити, що
після проголошення незалежності держави, Україна сформувала свою національну політику в області
середньої і вищої технічної освіти, яка направлена на впровадження сучасних світових стандартів,
оновлення змісту, форм і методів навчання. Педагогічні ідеї В. В. Рюміна тісно пов'язані з підготовкою
інженерів-педагогів і знаходять своє продовження в наукових працях сучасних педагогів у сфері
технічної освіти, таких як Д. В. Табачник, Г. М. Романцева, В. С. Бекрукової, Е. Ф. Зеєра.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |