ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ ДЛЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В КРАЇНІ В КІНЦІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ В ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦЯХ В. В. РЮМІНА

Паскаленко, В. В. (2013) ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ ДЛЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В КРАЇНІ В КІНЦІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ В ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦЯХ В. В. РЮМІНА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 98-103. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (267kB) | Перегляд

Опис

Актуальність представленої статті полягає у розкритті проблеми педагогічної підготовки інженерів для технічних закладів освіти в країні в кінці ХІХ – початку ХХ століття. Вирішення проблеми педагогічної підготовки інженерів, які працювали викладачами в середніх технічних училищах відповідала існуючій потребі загальної реформи народної освіти країни і технічної освіти зокрема. Дана проблема розкривається в контексті історичної персоналії відомого педагога технічної освіти початку ХХ століття Володимира Володимировича Рюміна. Автор статті представив на розгляд аналіз В. В. Рюміна з вказаної проблеми. Висновки та пропозиції В. В. Рюміна з даної проблеми сприяли реформуванню системи технічної освіти в країні на початку ХХ століття. Варто підкреслити, що після проголошення незалежності держави, Україна сформувала свою національну політику в області середньої і вищої технічної освіти, яка направлена на впровадження сучасних світових стандартів, оновлення змісту, форм і методів навчання. Педагогічні ідеї В. В. Рюміна тісно пов'язані з підготовкою інженерів-педагогів і знаходять своє продовження в наукових працях сучасних педагогів у сфері технічної освіти, таких як Д. В. Табачник, Г. М. Романцева, В. С. Бекрукової, Е. Ф. Зеєра.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 07 Жов 2013 08:11
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9849

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу