Мороз С. Е. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ТОВАРОЗНАВЦІВ-ЕКСПЕРТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ МИТНИХ ПОСЛУГ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). С. 124–129. ISSN 2076-6173
|
Текст
Download (314kB) | Preview |
Анотація
Педагогічне моделювання являє собою свідому діяльність з конструювання особливих педагогічних умов, які у системі навчально-виховних заходів спрямовуються на вдосконалення кінцевого результату – якості професійної підготовки випускника ВНЗ. Стрімке зростання зовнішньої торгівлі вимагає нових підходів до підготовки товарознавців, які у якості митних посередників, за умов відповідної підготовки, зможуть забезпечувати безперешкодний рух товарів через митний кордон. У зв’язку з вищеозначеним набуває актуальності пошук шляхів удосконалення підготовки майбутніх товарознавців-експертів до професійної діяльності на ринку митних послуг.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 07 Жовт 2013 09:30 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9855 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |