Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон

Білюк І. Л. (2013) Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). С. 195–199. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (489kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено визначенню іконічних засобів передачі інформації, що вживаються з метою моделювання брендинг-політики глобальних міст. У статті проаналізовано основні екстралінгвістичні фактори, за допомогою яких здійснюється брендинг мегаполісів. Значну увагу приділено ролі візуальної інформації в позиціонуванні мегаполісів та створенню прагматичного ефекту. Наведено реальні приклади невербальних маркерів, що використовуються у популяризації глобальних центрів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 08 Жовт 2013 06:02
Оновлення: 24 Трав 2016 12:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9874

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу