Білюк, І. Л.
(2013)
Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70).
с. 195-199.
ISSN 2076-6173
Опис
Статтю присвячено визначенню іконічних засобів передачі інформації, що вживаються з метою
моделювання брендинг-політики глобальних міст. У статті проаналізовано основні екстралінгвістичні
фактори, за допомогою яких здійснюється брендинг мегаполісів. Значну увагу приділено ролі візуальної
інформації в позиціонуванні мегаполісів та створенню прагматичного ефекту. Наведено реальні
приклади невербальних маркерів, що використовуються у популяризації глобальних центрів.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |