Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон

Білюк, І. Л. (2013) Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 195-199. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (489kB) | Перегляд

Опис

Статтю присвячено визначенню іконічних засобів передачі інформації, що вживаються з метою моделювання брендинг-політики глобальних міст. У статті проаналізовано основні екстралінгвістичні фактори, за допомогою яких здійснюється брендинг мегаполісів. Значну увагу приділено ролі візуальної інформації в позиціонуванні мегаполісів та створенню прагматичного ефекту. Наведено реальні приклади невербальних маркерів, що використовуються у популяризації глобальних центрів.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 08 Жов 2013 06:02
Останні зміни: 24 Трав 2016 12:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9874

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу