ОНТОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОМУНІКАТИВНОЇ СИТУАЦІЇ СПОКУСИ

Матушевська Н. В. (2013) ОНТОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОМУНІКАТИВНОЇ СИТУАЦІЇ СПОКУСИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). С. 273–277. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (292kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто характеристики комунікативної ситуації спокуси, окреслено її структурні особливості та визначено обсяг поняття "спокуса". Встановлено, що спокуса є різновидом мисленнєво- комунікативної діяльності, яка спрямована на досягнення певних цілей шляхом прямої та/або непрямої демонстрації седуктивного атрактора з метою збудження актуальних потреб. Прагнення задовольнити негайні потреби уможливлює седуктивний вплив на бенефіціанта. Виокремлено седуктивні атрактори матеріального, соціального та сексуального характеру, що спрямовані на збудження нижчих та вищих потреб.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PN Література (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 08 Жовт 2013 09:05
Оновлення: 15 Серп 2015 04:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9894

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу